Monday, November 9, 2009

Promise of my previous article that will most more..








The photoshoot from YvonneTeo
my best friend from secondary school.and she's talent =)


Actually the theme of this time photoshoot is really meaningful for me
Because i wore high heels,i got long hair,i make up,i look feminine
But i climb the storn,i walk the bump soil road,i stand under sun at noon for an hours

That is me.

Keep going on my way for my life no matter its hard or full of challenge
once i felt its right,i will not give up and resolute with my choice.


-
-
-
-

我倔强 因为不想当温室小花
风雨可侵袭 干旱可摧毁
那么脆弱也短暂
宁可做一株野草
顽固的生命力 根基扎实
就算除掉了又可以再生长

我忍耐 因为我相信得到需要代价
但不要把我的忍耐践踏着
视我的付出理所当然

我沉默 因为更可以分出真假对错
但不要以为我什么都不知道
视我的存在不以为然

我犯贱 因为明知道会跌倒会痛
因为痛过才知道下次路要怎么走
视我忘了怎么跌又重复让我伤口跌伤


-
-
-

我接受批评 愿意改变
但不希望让别人决定我的选择
我自己会判断 是非对错
人生攻击的人享受着伤了别人的那一刻
但同时要为自己默哀 因为做了这些小人之为
也忘了同时会有大人不记小人过这句话
到最后得到的是雪耻
到底为了爽什么 ?
三姑六婆才喜欢制造是非 比嘴贱
不要用粗俗的字眼承托自己的文化 好吗









No comments:

Post a Comment